Drömkillen?

Jag fick frågan för ett tag sen vad det är för egenskaper jag söker hos min framtida man.

Han ska vara en livsnjutare. En man som älskar mat, resor och nya äventyr. Det ska vara en person som älskar att hitta på nya saker. Han ska kunna vara spontan men ändå ha förmåga att planera. Han ska vara ordentlig med saker och mån om att göra rätt för sig. Han ska vara mån som sitt utseende, vara intresserad av kläder och vara modemedveten. Sen ska han såklart vara fantastiskt snygg och gärna mörk. Min framtida man ska ha humor och han ska komma bra överens med mina vänner och familj. Att ge mig komplimanger är viktigt, förmågan att få mig att känna mig älskad likaså. Att han älskar att träna är viktigt. Jag gillar inte latmaskar.

Behöver jag säga att jag hittat honom redan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0