Helgen som var

Hej!
Visiten i Helsingborg var trevlig förutom en del incidenter. Det ska gudarna veta... att jag har tagit så jävla mycket skit tidigare i mitt liv och jag VÄGRAR göra det fler gånger. Det finns sätt man blivit behandlad på... som jag själv aldrig i mitt liv skulle utsätta någon för. Det är så svårt när man verkligen litar på någon... och sen får en knäpp på näsan. Mår riktigt dåligt över det här.

Men livet går vidare, och jag är inte långsint. Jag förlåter mer än tidigare.

Sen blev det Söndag... vi åkte hem. Fick ligga i min pojkväns armar igen och mysa. Underbart. Har jag sagt att han är den bästa som finns?

Måndag idag. Efter många om och men kom jag upp och iväg till skolan. Tji fick jag. Lektion inställd och där fick man för att man försökte vara duktig. Det går bra nu? Gick hem till Y, sov en stund till och sen iväg till lektion nummer 2 som var fruktansvärt onödig. Gick efter en timme. Missade tiden till kvällens träning (Afrodance) så får bli något tråkigare istället... Indoor walking eller en joggingtur. Vi får la se.

Annars ikväll blir det bara plugg. Är väl dags att ta tag i det där. Hoppas jag får min böcker snart så man kan komma någon vart.

//Ippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0