I'm alive!

Hej!
Jag lever, tro det eller ej! Helgen var nice, måndag och tisdag likaså. Känns dock som jag inte gjort någonting idag. Det blev en sovmorgon (trots att ja lovar mig själv att vända på dygnet....), städning och rensning av garderober och byråer, löpning i 30 minuter på gymmet, en fet vurpa utanför gymmet sen dusch, mat och handboll. Ingen kul handboll ikväll... inte alls. Dåligt Sverige!

Imorgon är det dags för examination av vårt examensarbete som vi hållt på med nu i en evighet. Efter det är det ledigt resten av veckan... och nästa vecka drar det igång på riktigt och jag påbörjar den sista terminen på sjuksköterskeprogrammet. Hur sjukt är inte det då? Är förvånad att jag kommit såhär långt. Måste tyvärr säga att jag inte är ett dugg motiverad. Jag vill bara bli färdig, orkar inte skolan mer nu. Tänk så mycket tid man lägger på att ha tråkigt och må dåligt. Nej, nu vill jag ut i verkligheten!

Så denna veckan blir det väl mest fixa inför nya kursen... beställt böcker... skriva cv och söka jobb. Hoppas på ett jobb i Norge i sommar. Alldeles för dåligt betalt här hemma. Behöver pengar till vår långresa som vi ska göra :)

Nej nu blir det att läsa in det sista inför imorgon. Wish me luck!
Puss&Kram
Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0