Torsdag

Hej!
Ny maginfluensa på gång? Har inte kunnat sova inatt... mått så jävla illa :( Fick ta en Postafen sen kunde jag äntligen sova lite. Upp tidigt och iväg till ungdomsmottagningen. Drygt. Tur det finns bra barnmorskor :) Fick nya piller äntligen... hoppas de är bra! Har ju haft mycket problem med mitt humör, hetsig och nedstämd. Tydligen en jättevanlig biverkan av de pillerna jag har nu. Tack som fan för att ni sa det tidigare ;P Ska börja med dem om 3 veckor och ska testa i 3 månader innan jag bestämmer mig för att fortsätta eller påbörja en annan sort.

Nu kommer snart Maria då vi ska göra lite småjusteringar i arbetet. Ikväll blir det handboll i Kristianstad Arena. Underbart!

Puss&Kram
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0