Tuuuuesday!

Ja, då var det tisdag och då var det slut på sovmorgnarna... de som var så sköna :( Uppe med tuppen idag... drog till skolan vid 9 och hade handledning. Snart är vi i hamn med vårt arbete! Riktigt gött ska det bli... som vi kämpat. Ett tag trodde jag aldrig att det skulle gå vägen. Vi är bäst! Så nästa hållpunkt är den 19 Januari då vi ska gå upp med vårt arbete. Usch och fy =/ Men det kommer säkert gå bra! Sen är det bara praktik kvar... och om det går som det ska så är det de sista jag gör i denna utbildningen. Check på den!

Är fruktansvärt trött idag. Tror det beror på att jag inte fick sova hur länge jag ville :( Resten av dagen stavas SLAPPA och packa upp väskan efter helgens visit i Göteborg. Sen träffa Micca ikväll. Annars... ja, inte ett skit. Ledig resten av veckan men arbetet ska ju bli helt klart också.

Ha det bra allesammans!




Jag och hjärtat på nyårsafton. Hur kan man älska någon så mycket?

Till höger syns även Maria haha, vem gör hon tummen upp till tror ni? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0