Välkommen 2011!

Hej!
Nyss hemkommen från en liten weekend i Göteborg. Jag och Maria drog dit för att fira nyår. Vi bodde hos min pojkvän. Resan gick bra (men seeegt!). Väl framme softade vi och kollade film och sådär. Dagen efter var det ju nyårsafton så hela den dagen gick mest åt till att göra vid oss. Drog till en polare till Y och drack lite champagne innan. Efter det drog vi till festen som blev mycket lyckad :) Trevligt folk och massa dans, precis så som jag vill ha det :) Perfekt fylla blev det också, mådde inte dåligt men var verkligen inte nykter. Perfecto, precis i min smak! Drog hem med taxi och svängde innan mc'donalds som sedan åts upp hemma i Y's säng. Haha :) Gött som fasiken!

Är verkligen så himla glad :) Nu väntar vi med spänning på vad 2011 har att erbjuda :)

Älskar dig Y mer än allt på jorden, och jag menar det verkligen.
//Ippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0