28 Juni 2011

Idag har jag blivit moster till en liten Tuva :) Supersöt. Längtar efter att få gosa med bebis!

En liten update om vad som hänt sen sist. Jag spenderade 4 dagar i Göteborg hos min pojkvän. Visiten blev helt klart en succé. Massa mys, gos och kärlek. Underbart. Sen blev det midsommarfirande med trevligt sällskap, god mat och bra fylla. Shopping hann vi också med innan jag åkte hem igen. Jättedeppigt att komma hem igen. Hatar att sakna honom så. Gör så ont i hjärtat! Får lite panik när jag tänker på att vi ska vara borta från varandra hela hösten och vintern. Men efter regn kommer solsken? Det är trots allt MITT val och jag är helt säker på att allt kommer vara värt det.

Igår började jag jobba på riktigt. Alltså... som sjuksköterska utan att gå bredvid. Känns superbra än sålänge :) Trivs jättebra! Det är ett väldigt stimulerande arbete. Så skönt att komma bort från sjukhusvärlden där jag inte alls trivs. Jobbar dessutom väldigt bra tider, endast dagtid och måndag-fredag. LYX! Det enda man saknar är ob-tillägget som man är bortskämd med efter att ha jobbat i butik.

Slutligen så måste jag säga att jag är så jävla nöjd med allt. Stormtrivs med mig själv och mitt liv. Jag kunde inte haft bättre pojkvän eller bättre vänner. Ni är alla mina små guldklimpar som förgyller min tillvaro till tusen. JAG ÄLSKAR ER! Jag har dessutom så jävla mycket att se fram emot. Jobbet i sommar som förhoppningsvis kommer få mig att utvecklas, Norgeresa, kryssning i Karibien, Asienresa och sen... komma hem och flytta till en egen lägenhet och skaffa ett fast jobb. Underbart!

Jag kan sitta en hel dag och fundera på hur jag ska förklara för folk hur jävla lycklig jag är med dig, men jag har kommit fram till att det knappt är lönt att försöka. Jag låter istället folk se det på det ständiga smile som pryder mitt ansikte. Det är LYCKA rakt igenom. Till månen och tillbaka, min fina fina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0