Snodde den av Kissie!

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: Nej det tror jag inte :(
Fått ditt hjärta krossat: Nej :)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej, jag har det bra som jag har det!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Japp, ett sant nöje att man kan vara ett diskussionsämne ;)
Kysst en kompis: Ja, mysigt!

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Absolut inte!
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Hmm... min förra födelsedag. Då hade jag kalas hemma med släkt och vänner.
Vilken tid vaknade du idag: 12.30 tror jag.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Festade loss på krogen!
Någonting som du längtar till: Åka till Göteborg och mysa med min älskade!
Senaste gången du träffade din pappa: I fredags!
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Ingenting faktiskt!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Har jag säkert, haha.
Vad gör dig irriterad just nu: Just nu är det ingenting som irriterar mig. Skönt!
Långt eller kort: Långt eller kort vadå? Men jag får väl säga långt...?
Vad gillar du gällande dig själv: Humor, glädje och utstrålning!

DIN FÖRSTA:


Operation: Knäet!
Piercing: Naveln
Tatuering: Nacken/ryggen
Bästa vän: Hmmm... jag har två och välja mellan men jag vet inte vem som kom först :P
Sport: Friidrott!
Husdjur: Vovve
Vaccination du minns: Var nog stelkrampssprutan i lågstadiet. Usch!
Förälskelse: Var en pojke i lågstadiet :)
Alkohol du drack: Gin om jag inte minns fel.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Pussar... om jag har känslor! Annars får det bli kramar
Kortare eller längre: Längre än mig.
Romantisk eller spontan: Spontan!
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar - lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0